نکاتی برای بهترین بهره وری از یک رویداد خاص

25 نوامبر ، به عنوان روز “شنبه ی کسب و کارهای کوچک” در آمریکا، شناخته شده و بهترین زمان برای آنهاست تا در مرکز توجه عموم باشند. شرکت های زیادی برای انجام تمامی کارهای رویداد وجود دارد و در اینجا به نکاتی می پردازیم که بتوانید کار خود را در رابطه با این موضوع، پیش ببرید.

ابتدا، باید این نوع رویدادها را، فرصتی برای ارتباط با مشتری ها بدانید. مردم، به دلایل مختلفی، عاشق این کسب و کارهای کوچک هستند و یکی از این دلایل می تواند میزان بالای خدمات مشتریان باشد. برای باز کرن این موضوع، مثالی می زنیم. مثلا ، فروشگاهی، دعوتنامه های زیبایی طراحی کرده و آنها را به خانه ی افراد می فرستد تا در مورد رویداد ” شنبه ی کسب و کارهای کوچک” به آنها خبر دهد و به این رویداد دعوت شان کند. حتی می توان نام هر فرد را روی دعوتنامه ذکر کرد و برای بازاریابی بهتر، می توان از بن تخفیف هم در این دعوتنامه ها استفاده کرد.

زمانی که افراد به رویداد می آیند، باید بهترین خدمات مشتریان را دریافت کنند تا رغبتی به بازگشت به آنجا پیدا کنند. برای این کار می توان خوراکی یا نوشیدنی و یا محصولات ارزان قیمتی برای شناساندن کسب و کار خود را، در اختیارشان گذاشت. همچنین با چاپ ساک دستی مراجعه کنندگان میتوانند چیزهای که تهیه کرده اند را درون آن قرار دهند. علاوه بر این که افراد بیشتری از غرفه‌ی شما این محصولات را تهیه می‌کنند، یک منبع سیار تبلیغ و بازاریابی نیز خواهید داشت.

این رویداد، باید خانوادگی باشد و به این منظور میتوان از محصولاتی مانند: خودکار، تیشرت ، بادکنک، قاب موبایل، بطری آب و دیگر محصولاتی استفاده کرد که نام برند بر روی آنها حک شده و در رویداد به کودکان داده شود. با این کار، کودکان مشغول می شوند و پدر و مادر ها به گردش خود ادامه می دهند. حتی این رویداد، می تواند فرصتی برای کارهای خیر باشد و محصولاتی با نام برند را به خیریه ها بخشید.

این رویداد، فرصتی مناسب برای کسب و کارهای کوچک است تا آنچه را که دارند، در معرض عموم بگذارند و می توانند برای این کار، از مجتمع چاپ روتا، کمک بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *